משלוח חינם בקנייה מעל 299 שח

לא כולל מגשי אירוח

cart image
  • 99

    מינימום הזמנה במשלוח 99 ש״ח,

  • free

    איסוף עצמי ללא מינימום הזמנה

על העגלה שלך ריקה.

FAQ

אספנו עבורכם מגוון של שאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין יותר על השירותים שלנו. במידה ויש לכם שאלה נוספת שלא מצאתם לה תשובה כאן, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לעזור.

האם ניתן להזמין עוגות מהיום להיום?

כן, ודאי, אנו מספקים את המוצרים שלנו בטווח של 3 שעות ממועד ההזמנה ובהתאם לשעות החלוקה.

מהם אזורי השילוח שלנו?

בקטלוג המוצרים המשלוחים הינם לאזורים :חיפה, קריות, נשר, טירת הכרמל,  רמת ישי ואזור טבעון (לחריגים ניתן לפנות לשירות לקוחות ונבדוק פרטנית).

במגשי אירוח אזורי השילוח הינם:חיפה, קריות, נשר, טירת הכרמל, טבעון ,כרמיאל, עמק יזראל, אזור חוף הכרמל ואזור יקנעם.

לבירורים נוספים לגבי אזורי שילוח של מגשי אירוח ושאלות ניתן לפנות ל048403366.

האם קיים מינימום משלוח?

כן, מינימום משלוח הינו 99 ש״ח, עלות המשלוח משתנה בהתאם לאזור השילוח

מעל 299 ש״ח המשלוח חינם.

(למעט מגשי אירוח בהם עלות השילוח הינה 49 ש״ח ומעלה.

*באיסוף עצמי מהסניפים אין מינימום הזמנה.

מהי כשרות המוצרים הנמכרים באתר?

כשרות  מוצרי הקונדיטוריה ומגשי האירוח הינה בד״צ בית יוסף.

 

האם ניתן להזמין באתר גם בשעות הלילה?

כן, ניתן להזמין 24 שעות ביממה ולקבל את המוצרים בשעות המצויינות באתר.

 

האם התשלום באתר מאובטח?

בוודאי, חברת הסליקה בה אנו משתמשים הינה חברת ״קארדקום״ , חברה מהמובילות בתחום.

האם תמיד קיימים כל המוצרים באתר?

מפאת הרצון שלנו לתת אך ורק מוצרים טריים עשויים להיות שינויים במלאי המוצרים.

רצוי לבצע את ההזמנה מבעוד מועד על מנת להבטיח את המוצרים הנבחרים (במיוחד בימי שישי וערבי חג).

מהי מדיניות הביטולים?

ביטול הזמנה

  • אם התקבלה הודעת הביטול לאחר ששוגרו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה, לא ניתן יהיה לבטל את הרכישה והרוכש יחויב במלוא מחיר הרכישה.
  • אם וכאשר יוחלט לבטל הזמנה (לאחר ששוגרו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה), 
  •  מדיניות ביטולי עסקה יהיו עפ"י חוק הגנת הצרכן  1981 

ביטול הזמנה – מגשי אירוח בלבד.

  • הודעה בדבר ביטול או דחייה שתתקבל ותאושר עד 72 שעות עבודה ממועד האירוע לא יחוייב כל תשלום.
  • עד 48 שעות עבודה ממועד האירוע תחוייב המדקמה על סך 30% מסך ההזמנה.
  • עד 24 שעות עבודה ממועד האירוע  תגבה 50% מסך ההזמנה.
  • פחות מ24 שעות עבודה ממועד האירוע יגבה סכום מלא עבור ההזמנה.
איך לשמור על העוגות שקיבלתם?

על העוגות יש לשמור בקירור עד להגשה.

במקרה שתצטרכו את העוגה לעוד כמה ימים תוכלו להקפיאה- יש להפשיר לילה לפני במקרר.

מוצרים יבשים כמו עוגות קראנץ'- לשמור במקום מקורר בטמפ' החדר. 

איך אפשר ליצור איתנו קשר?

בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

בוואטסאפ – (פעיל בימי א'-ה' בין השעות 9:00-17:00)

בעמוד האינסטגרם שלנו- SHANY_BAKERY

בפייסבוק שלנו חפשו- קונדיטוריה שני 

*לפניות בנושא הזמנה קיימת שימו לב לצרף את פרטי ההזמנה

נשמח לעמוד לשירותך (: